8 of GSE(Global Studies in English major) students from HJU are in the Wesleyan College in Georgia, USA for studying abroad.
Please enjoy our life in America!!

広島女学院大学GSEメジャーから8人の学生がアメリカのWesleyan Collegeに留学中です。
このブログで私たちのアメリカでの生活をご紹介します!

Friday, October 18, 2013

Our HJU professor visited us today!!

Hello. This is Mayu.

Today, our HJU professor Mr. Leeper and his wife, Elizabeth visited us at Wesleyan College.

今日、私たちの大学、広島女学院大学の教授のLeeper先生と奥さんのElizabethさんが私たちに会いにWesleyan Collegeまで来てくださいました。


They visited us right after we arrived at this college. So, it was a second time to meet at here!
We had a lunch together at the dining hall, and we told them about our school life.

私たちがこの大学に到着して間もない頃にも私たちを訪ねて来てくださったので、この大学でお会いするのはが2回目でした。全員一緒に大学のカフェテリアでお昼を食べながら私たちの近況報告をしました。

Thank you for visiting us Mr. Leeper and Elizabeth!

President Nagao, we are waiting for you to come at the Wesleyan College!!
Please visit us while we are here!!!!!

Mayu


No comments:

Post a Comment