8 of GSE(Global Studies in English major) students from HJU are in the Wesleyan College in Georgia, USA for studying abroad.
Please enjoy our life in America!!

広島女学院大学GSEメジャーから8人の学生がアメリカのWesleyan Collegeに留学中です。
このブログで私たちのアメリカでの生活をご紹介します!

Wednesday, October 16, 2013

Fall Break -Mayu-



Hello! This is Mayu!
We had a fall break from October 12th to today. I had a great time with my friends, so I want to introduce about it!

こんにちは。Mayuです。
10月12日から今日までFall breakで4連休でした。今回は私のこの連休を紹介したいと思います!

I went to the house of the equestrian team's friend, which is located at Alabama. So, Alabama became my 4th state to visit!! :)
We left school in the evening on Friday. On the way to there, time was changed, which was 1 hour before. I can never experience it in Japan, and I felt how America is big!!lol

乗馬のチームの友人に誘ってもらいアラバマ州にあるお家に行きました。これで、私にとってアメリカ4つ目の州です!
金曜日の授業が終わって大学を出発。道中、急に時計の時間が1時間戻るという日本では絶対にできない経験をしました。改めてアメリカは大きいなあーと感じました!!


 On Saturday, we went to tack shop to get my helmet and short boots. They are cheaper than buying in Japan, it is because there are more people who ride horses. I am so happy that I could get new one with good price!

土曜日は買い物へ!馬具屋さんに連れて行ってもらい、新しいヘルメットとショートブーツを買いました。値段が日本とかなり違ってびっっくり!アメリカはやはり乗馬人口が日本に比べて多いので値段がかなり違うみたいです。


For dinner, my friend's dad baked chicken for us! BBQ!! It was so good! :)
I could have "real" American home dinner!!

夕食に友人のお父さんがBBQソースでチキンを焼いてくれました。
アメリカの“本当の”家庭料理をいただくことができました!!





On Sunday, we went to Oak Mountain State Park to ride horse. We enjoyed trail riding. 
We walked in the forest with riding horse and it was really good!! :)
It was western style and I rode Western saddle for the first time. Since I was not used to it, my legs and butt are hurt.lol 
But anyway, I could enjoy a lot!!

日曜日はtrail ridingといって馬に乗って森の中を歩くというアクティビティをしにOak Mountain State Parkに行きました。ウェスタンスタイルの鞍に乗って約90分間♪自然に囲まれてとても気持ちよかったです!
ただ、ウェスタンの鞍に慣れていないため下馬してから足とお尻が痛かったですが。。(^^;)
でも、とても素敵な時間を過ごせました!

Charline     -     Aaron     -     Mayu
We are all in the equestrian team and we love horses♡



On Monday, we had a great shopping day again! We do love shopping!! <3

月曜日は再びショッピングへ!ショッピング大好きな3人です♡



With my fried's parents. They welcomed me a lot! Thank you so much!!


I could have a wonderful time! Thank you Aaron, Aaron's mom and dad, and Charline!!


Mayu



No comments:

Post a Comment