8 of GSE(Global Studies in English major) students from HJU are in the Wesleyan College in Georgia, USA for studying abroad.
Please enjoy our life in America!!

広島女学院大学GSEメジャーから8人の学生がアメリカのWesleyan Collegeに留学中です。
このブログで私たちのアメリカでの生活をご紹介します!

Tuesday, November 19, 2013

I got a third place at the Horse Show!!

Hello! This is Mayu.

I had a horse show at Charleston, South Carolina on Saturday.
We left school on Friday after classes, and went there by car. It took about 4-5 hours. On Saturday, we left hotel on 7am to go to the show!

先週の土曜日にサウスカロライナ州のチャールストンというところで乗馬の試合があったので行ってきました。金曜日の授業終了後、大学を出て、車で行きました。約4~5時間のドライブで到着。4回目の遠征でしたが、一番長いドライブでした。
土曜日は朝7時にホテルを出発です!

 
When we wear helmet, we need to use hair-net to make our hair put inside of the helmet. Since I am not used to it and it is difficult for me to do it by myself, my friends always helped me to wear helmet, in the shows :)

試合でヘルメットを被るとき、髪の毛をまとめてヘルメットの中に入れなければなりません。試合会場でいつも友達がヘルメットを被るのを手伝ってくれます。:)

 
with Charline and Aaron♡

Since this show supposed to be a last show while I am staying in the USA, I just focused on enjoying. Last time, I was super nervous. But I did not nervous so much this time and I could enjoy!!

今回の試合がアメリカ滞在中最後の試合だと思ったので、とにかく楽しむことに集中しました。前回は本当にすごく緊張してしまったのですが、今回はそんなに緊張することなく、楽しむことができました!!

The results are told right after riding. Honestly, I did not expect anything. But my name was called as a third place!!!!!!! I was so surprised and really really happy!!!!!! I was more excited because my team mates also screamed for me when my name was called!! :D

結果は、馬に乗っている状態の間に発表されます。私は、正直全く期待していませんでした。しかし、3番目に私の名前が呼ばれて本当にびっくりしました!!!!!!チームの仲間も凄く喜んでくれてさらに嬉しかったです!!!!!!!

I got a third place!! :D

I could have spent great time in the USA. I do believe that it is because I could join the equestrian team and met great friends and really nice coach at there!! It became a wonderful experience for me!! Thank you very much♡

アメリカで充実した日々を贈ることができているのは馬術部に入ることが出来たからだと本当に思います。このチームで出会えた友だち、そしてコーチには本当に感謝です!!本当に最高の経験をさせてもらうことができました。ありがとう♡


This is the Link of the video of my riding. My friend shot this :)
私が乗ってる様子のビデオを友だちが撮ってくれました。
Advanced walk/trot/canter Nov 16th, 2013

This is the Official Athletic Website of Wesleyan College
大学のオフィシャルアスレチックウェブサイトです♪私の名前が載ってます!

I will have one more community show in this weekend at Wesleyan College!!
So, I am excited about it!!:)

今週末は大学内で小さな試合があるので、また頑張ります!!

Thank you for reading!!
Mayu

No comments:

Post a Comment